Nasıl İçerikler Bekliyoruz?
Video Tipi I : Ürünün Faydaları
Ürün deneyim sahnelerini içeren, ürüne yakın planların olduğu, markanın net şekilde göründüğü üzerinde adım adım kullanım ya da ürün faydalarını içeren metinler bulunur. Instagram Reels veya TikTok müzikleri kullanılarak editlenir. 15 – 20 saniye uzunluğunda içeriklerdir.
İlham Alın:
https://www.tiktok.com/@socialby.lu/video/7137403806362488106
Video Tipi II: Günlük Rutin, Benimle Hazırlanın Konseptleri (GRWM)
Ürün kutu açılımı veya deneyim sahnelerini içerir, üzerinde az yazı bulunabilir veya alt yazı bulunabilir. Seslendirme ile ürün anlatımı vardır. Vlog tarzı 15 - 30 saniye uzunluğunda içeriklerdir.
İlham Alın:
https://www.tiktok.com/@charlotte.ugc/video/7178596913619422469
https://www.tiktok.com/@nabihahismail_/video/7353619344632466689
https://www.tiktok.com/@ugc.by.vino/video/7294271298065239304
https://www.tiktok.com/@lucilleugc/video/7274135453173861637
Video Tipi III: Öncesi - Sonrası
Ürün deneyiminizi bizzat sizden dinleriz. Özellikle büyük bir değişim yaşadıysanız, bunu paylaşmanız çok daha etkili olacaktır. Az miktarda önemli kısımların altını çizen yazı içerebilir, tercihen yazı içermeyen ve anlatımın ön planda olduğu ürünlerin göründüğü videolardır. 15 – 30 saniye uzunluğunda içeriklerdir.
İlham Alın:
https://www.tiktok.com/@dortheacreatives/video/7353327446776679713